Kampagner

 

 

Peab arbejdsmiljøkampagne 2022

I 2022 afholdes Peabs årlige Arbejdsmiljøuge i uge 35, 29. august–2. september i hele koncernen. Formålet med Arbejdsmiljøugen (tidligere fokusugen) er at få en uge fyldt med aktiviteter, der inspirerer, engagerer og øger bevidstheden om sundhed og sikkerhed på vores arbejdspladser. Sammen styrker vi vores sikkerhedskultur. Læs mere...

International arbejdsmiljødag

Den 28. april er den årlige internationale dag for sikkerhed og sundhed på arbejdspladser. I Peab kalder vi det for Sikkerhedsdagen. En dag hvor vi alle kan tænke endnu mere over, hvordan vi kan bidrage til sikkerhed og sundhed på vores arbejdspladser.

AI-arbejdsmiljøkampagne 2022

Formålet med kampagnen er dialog mellem ledere og medarbejde i Peab for at styrke sundshed s og sikkerhedsmæssigt mellem planlægning og udførsel af arbejdet. Sunde og raske medarbejder er en forudsætning for en vellykket opgave… Vi vil være en attraktiv arbejdsplads for alle…

Peab arbejdsmiljøkampagne 2021

Uge 35 er den årlige sikkerhedsuge i Peab Koncernen og dermed også i Danmark. Det er tanken, at vi alle skal bruge noget tid på at reflekterer over arbejdsmiljøet på vores arbejdsplads. Her tænker vi både på det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, men naturligvis også på hvordan vi undgår arbejdsulykker. Læs mere...

International arbejdsmiljødag 2021

28. april er den årlige internationale dag for sikkerhed og sundhed på arbejdspladsen. Fra i år og fremefter kalder Peab dagen for Sikkerhedsdagen, en dag hvor vi alle skal tænke ekstra meget over, hvordan vi kan bidrage til sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen.

AI-Kampagne 2021 - "Pas på dig selv"

Peab Asfalt gennemfører igen en kampagne sammen med Asfaltindustrien og 3F i 2021. Kampagnen skal være med til at sætte fokus på forebyggelse af ulykker, nedslidning, ergonomi og meget mere.

AI-Kampagne 2020 - "Pas på dig selv"

Peab Asfalt gennemfører sammen med Asfaltindustrien og 3F i 2020 en arbejdsmiljøkampagne under sloganet "Pas på dig selv". Formålet med kampagnen er at forebygge ulykker og nedslidning. Kampagnen skal hjælpe os med at huske det, vi godt ved, nemlig at bruge vores krop på en fornuftig måde, når vi arbejder.