Kampagnen "Pas på min far" 2019

De fleste husker kampagnen ’Pas på min far’ med det glade barn med sin fars hjelm på, der første gang blev præsenteret i 2000, og sidste år var det skilte med børnetegninger med samme budskab, der skulle få billister til at respektere både fartgrænser og vejarbejdere.

Dén kampagne har vist sig at have en effekt. 3F melder om positive tilbagemeldinger fra vejarbejderne selv, der oplever, at danske billister ikke i lige så høj grad retter deres frustrationer mod dem, når der er vejarbejde og sænkede fartgrænser.

Cookies

Vores hjemmeside indeholder cookies. En cookie er et lille stykke data (tekstfil), som et websted - når det besøges af en bruger - beder din browser om at gemme på din enhed for at huske oplysninger om dig, såsom din sprogindstilling eller loginoplysninger.

Disse cookies sættes af os og kaldes førstepartscookies. Vi bruger også tredjepartscookies - som er cookies fra et andet domæne end domænet på det websted, du besøger - til vores annoncerings- og marketingindsats. Mere specifikt bruger vi cookies og andre sporingsteknikker til følgende formål:

  • Helt nødvendige cookies
  • Ydelsescookies
  • Funktionelle cookies

Ifølge lov om elektronisk kommunikation skal alle, der besøger en hjemmeside med cookies, informeres om, at hjemmesiden indeholder cookies, og hvad cookies bruges til.
Den besøgende skal også give samtykke til brugen af ​​cookies.

Se hvilke cookies der bruges og skift cookie-indstillinger.